2011. május 25., szerda

Én szabad Farm - Server 2-100000 burgonya fordulóban

Én szabad Farm - Server 2-100000 burgonya fordulóban:
Hello My Friends Ingyenes Farm,

itt töltheti le 100 000 burgonya fordulóban a szerver 2.

Miután megkapta a fizetési küldöm neked a My Ingyenes Farm felhasználónevet.
Akkor küldd el nekem a szerződés egy olyan termék, amelyet választott (sárgarépa, kukorica, stb) a vásárolt összeg KT / burgonya fordulóban, és elküldené nekem Ingyenes My Farm felhasználónevet.
Veszem, hogy a szerződést.
Ha még több kell, burgonya-kör, akkor csak tájékoztat engem

Fizetés átutalással vagy PayPal
Amikor a fizetés a PayPal burgonyával kerekítve 50 000 INGYEN!

Csak akkor fizet, az idő és a munkaerő, amelyek szerint kell gyűjteni a fenti összeg a játékpénz.
A virtuális játék pénz tulajdonában marad upjers GmbH & Co. KG

Mint egyéni én nem nyújt garanciát vagy garancia!

Minden információt kapott a legjobb tudása és hite szerint! Nem vállal felelősséget a gépelési vagy helyesírási hibákat. Ez egy aukció keretében 156 § BGB. Ez azt jelenti, hogy a nyertes pályázó követően § 312 BGB, 4. cikk, 5. bekezdés (korábban FernAbsG) nem élvez jog visszavonás. Minden pályázó elismeri, hogy a záradék licitálás. Ebay aukciók jogilag kötelező érvényű adásvételi szerződések (BGH 2001/11/07, AZ ZR13/01 VII.) Mint magáneladó Én nem vállal felelősséget az uniós joggal. Azáltal, hogy egy ajánlatot, akkor kifejezetten megállapodnak abban, hogy lemondanak őket, hogy hozzanak kártérítési garanciát vagy jótállást. Az egyéves garancia a fogyasztási cikkek uniós jogszabályok alapján kizárt itt.
Ár: VB