2011. november 28., hétfő

EREDETI POLICE POLARIZÁLT NAPSZEMÜVEG 1 ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft


A további napszemüvegek megnézéséhez, kattints a napocskára:
Értékeléseim a POLICE napszemüvegről:
--- Nagyon segítőkész, megbízható, korrekt eladó. Tökéletesen meg vagyok elégedve a termékkel! Mindenkinek csak ajánlani tudom! +++++++++
--- Ilyen gyorsan még semmit se kaptam meg itt a vaterán : ) Nagyon szép terméket kaptam : )) Nagyon
gyors és kapcsolattartó vaterás ! Csak ajánlani tudom mindenkinek !!! +++++++++++++++++
--- Minden tökéletesen megfelelt!
--- Teljesen meg voltam elégedve a szemüveggel, és az eladóval is. A személyes átvételt is gyorsan lebonyolítottuk.
--- A szemüveg megérkezett. Gyors, pontos hibátlan. Egyszóval: tökéletes! Köszönöm!
--- Maximálisan megbízható, korrekt, gyors, precíz eladó, a napszemüveg teljesen megfelel a leírásnak, gyönyörű. Köszönöm. Ajánlom!!!!! !!!!
--- Nagyon rugalmas, gyors adás-vétel. A szemüveg nagyon szuper, kényelmes, könnyű, polarizált. Figyelem a termékeit, máskor is tőle fogok vásárolni. Köszönöm!
--- Nagyon szépen köszönöm a Police napszemüveget! Meg vagyok vele elégedve, olyan amilyen a leírásban olvasható és az eladó említett! Segítőkészségből jeles!!! Ajánlani tudom minden vevőnek!! +++
--- Kommunikatív, gyors, precíz vaterás . A termék kifogástalan. Mindenkinek ajánlom! Sok
++++++++++++++++++++
---- Megkaptam a napszemüveget, jobb mint gondoltam, köszi! : D Minden rendben volt, korrekt vaterás ,
gyors és kommunikatív eladó! +++++++++++
--- Mindenkinek ajánlom gyors pontos megbízható Legközelebb is szívesen vásárolok majd tőle!! : )
Az értékelő szerint az adásvétel létrejött.
---- Nagyon megbízható eladó, hamar megérkezett a termék, nagyon szépen köszönöm! Csak ajánlani tudom!
+++++++++++++++++
--- A termékkel maximálisan elégedett vagyok, a leírásban olvasottakkal mindenben egyezik. Megbízható,
rendkívül gyors eladó. Mindenkinek ajánlom!
--- Teljesen meg vagyok elégedve. Megbízható, gyors, korrekt csak ajánlani tudom.
--- Teljesen korrekt, precíz eladó! Csak ajánlani tudom, nagyon meg vagyok elégedve mindennel! Köszönöm!
--- Nagyon gyors, nagyon korrekt partner. A termék tökéletesen megfelel a megadott paramétereknek. Maximálisan ajánlom mindenkinek!
--- Tízes skálán tíz pont! Az eladónak, és a vásárolt árunak is! Köszönöm! +++++++
--- A termék tökéletes, az eladó korrekt, megbízható, pontos. Köszönöm... ++++++++++++
--- Nagyon korrekt, és megbízható eladó. A termék minőségi szép darab. Mindenképp ajánlott partner. ++++ ++++


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-29 10:13
. EREDETI POLICE POLARIZÁLT NAPSZEMÜVEG 1 ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft